TÄVLING.

Hi! nu tänker jag starta en stor tävling med massvis med vinnser!
( tänker nu skriva rensvenska på grund av tudlighet! )
Följ bara stegen steg för steg, svarare är det knappast.
• kommenentera inlägget att du är med. ( epost adress, namn, blogg om man har )
• rörta via mitt bidrag! nelly.com tävlingen.
Mina designade klänning på NELLY.COM
Mina designade klänning på NELLY.COM
En och en kommer åka u så småning om. men det gäller bara att rösta på så mycket som det går.
jag håller självklart tummarna för er alla. lycka till och puss och kram :)
en supergammal bild på mig för ca ett år sedan...
VINNARE!
1 ( ÖVERASKNINGS LÅDAN. destu mer röster jag får, destu mer saker fulls i lådan )
2 halspand + örhängen
3 massvis med lotter + EN STOR LÄNKNING.

Kommentarer
Postat av: Therése

Jätte söt blogg! :)

2011-06-22 @ 23:26:15
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback